Jubilació d’en Javier Aragon

Javier Aragon Navarro, nascut a Albacete (18/4/1961) va ser mestre d’EGB i va estar molts anys a la desapareguda escola Milà Gelabert del barri de Camps Blancs, on va ser secretari. Després de treballar també a l’escola Montbaig, va aterrar al Casanova, a secundària, el curs 1997-1998, on ha estat professor de Tecnologia i responsable per més de vint anys dels Riscos Laborals del nostre centre.

Ell és l’últim mestre del Rafael Casanova, amb la qual cosa, amb ell acaba una època, una època daurada de l’institut!

Ell ens ha ensenyat a ser millor persones i els darrers anys han estat meravellosos al seu costat: Javier, el temps passa, però els records romanen! Els bons records que tindran de tu els milers d’alumnes que has tingut, els pares i les mares que t’han escoltat, els companys i les companyes que t’han admirat i els amics i les amigues que has fet que et disfrutaran…

Com deia Carl Gustav Jung: “Un recorda amb apreci els mestres brillants, però amb gratitud aquells que van tocar els nostres sentiments.” I tu has aconseguit ambdues coses! La teva en ensenyança durarà tota la vida.

Ara que gaudiràs de la juventut de la teva jubilació, des d’aquí tot el nostre escalf i estimació! Bona sort! Aquí sempre tindràs casa teva!