Tasques per a l’alumnat mentre duri el confinament

En aquest post, cada setmana podreu trobar actualitzades les tasques que cada departament proposa per a l’alumnat (cliqueu a sobre de cada dibuix per accedir-hi). Per aquelles persones que volen presentar-se a les proves d’accés a cicles cliqueu aquí. Molta salut a tothom i una abraçada molt gran! Esperem veure us el més aviat possible! Mentrestant seguirem en contacte a través d’aquesta web, de la plataforma iEduca i del nostre Instagram!

Atenció, si esteu fent servir un mòbil o una tauleta i no podeu visualitzar totes les activitats, llegiu aquest article per saber com fer per visualitzar tota la taula des del vostre dispositiu.

thumb_departament-fisicaquimica
LLENGUA CASTELLANA LLENGUA CATALANA LLENGÜES ESTRANGERES MATEMÀTIQUES C. SOCIALS C. NATURALS CULTURA CLÀSSICA FÍSICA I QUÍMICA
  thumb_departament-de-musica thumb_Departament de Visual i Plàstica thumb_departament-de-filosofia thumb_departament-usse thumb_depreligio
ED. FÍSICA MÚSICA ORIENTACIÓ ACADÈMICA TECNOLOGIA VISUAL I PLÀSTICA FILOSOFIA SIEI  RELIGIÓ