Portes obertes per a les famílies

Ahir, 25 de març, a les 17.30 hores, es va celebrar la Jornada de Portes Obertes per a les famílies. En total en vam rebre gairebé un centenar. Els nens i les nenes van romandre al pati acompanyats d’alumnes del nostre institut, que van preparar algunes activitats per amenitzar la tarda. Mentre, les famílies eren a la sala d’actes, on es va presentar el projecte educatiu de centre, els diferents projectes que s’hi porten a terme i es van resoldre tots els dubtes existents. A continuació les famílies es van repartir en petits grups, els quals van ser acompanyats per membres de l’equip directiu per visitar les diferents instal·lacions del centre. Així van poder conèixer presonalment alguns professors i professores i descobrir projectes que es porten a terme al laboratori, al taller de tecnologia, al gimnàs, a l’aula de llengües estrangeres, etc.

Famílies, recordeu que el termini per realitzar les preinscripcions és entre el 29 de març i el 9 d’abril. L’elecció de l’escola no és pas fàcil. Menys encara a secundària, una edat complicada en què els vostres fills i filles entraran de ple en l’adolescència. Sigui quin sigui el centre que trieu, penseu que heu fet una bona elecció i confieu sempre en el professorat, que sempre voldrà el millor per el seu alumnat. I si finalment us decanteu pel nostre centre, estarem encantats de rebre us i de treballar plegats pel futur dels vostres fills i filles.