Arrenca un nou curs!

Després d’haver gaudit d’unes més que merescudes vacances, aquest matí arrenca el curs 2021-2022 per als més de 700 alumnes matriculats al nostre institut. Aquest matí es viuran moments de nervis i d’il·lusió, però sobretot d’alegria per retrobar-se amb amics, amigues i, per què no dir-ho, també amb alguns professors i professores, coneixerem gent nova, explicarem i recordarem algunes normes de funcionament, però sobretot ens mirarem als ulls i, malgrat les mascaretes, ens dedicarem un gran somriure.

A poc a poc reprendrem el ritme escolar. Per a aquelles persones que avui trepitgen les nostres aules per primera vegada, deixeu-nos donar-vos la benvinguda al Rafael Casanova. Ara sí que sí, arrenca el curs 2021-2022. Des d’aquí molt bon curs a tothom. I