Ciutats Defensores dels Drets Humans

Dimarts i dimecres passat, l’alumnat de 4t i 1r de Batxillerat del nostre institut va assistir a Can Massallera al 10è aniversari de Ciutats Defensores dels Drets Humans, un projecte que es va posar en marxa l’any 2013, que fa visibles les lluites de diferents persones d’arreu del món per generar consciència col·lectiva i del qual Sant Boi ha estat un dels municipis impulsors des dels inicis.

En aquesta ocasió vam poder gaudir del que ens va explicar l’activista nigeriana Adenike Oladosu (defensora del dret al mediambient i els drets de les dones), la mexicana Diana Damián (defensora dels drets de les dones i de les persones migrants i refugiades) i del colombià Carlos Andrés Tobar (defensor dels drets del col·lectiu LGBTIQ+ i de les persones migrants i refugiades).

Durant l’acte d’inauguració, també vam poder gaudir d’una obra organitzada pel grup de teatre Els inestables i l’Aula oberta de teatre social de Sant Boi en què participava una alumna del nostre centre.

Gràcies a les seves intervencions, el nostre alumnat és més coneixedor del que passa al món que ens envolta, la qual cosa, en definitiva, els ajudarà sense dubte a ser millors persones.