Suport a l’estudi. Tu pots!

Molts i moltes de vosaltres ja coneixeu el projecte de l’Ajuntament de Sant Boi “Suport a l’estudi. Tu pots!”, adreçat a l’alumnat de les etapes de secundària i batxillerat dels centres públics. Atesa la complexitat del nou curs escolar, el projecte s’ampliarà al mes de juliol per donar cobertura a les proves de recuperació i a les PAU. Es realitza mitjançant la contractació de 10 docents que estiguin en situació d’atur, preferentment joves santboians/es.

Més informació contactant amb la Unitat de Joventut: elpunt@santboi.cat o 936529843