Obrim la porta a Sant Jordi

Des de sempre la diada de Sant Jordi ha estat molt especial al nostre institut. Fins fa dos cursos l’alumnat passava un matí d’allò més entretingut, fent tallers de temàtiques ben variades i després assistint al pati a la lectura de poemes i textos narratius, les diferents actuacions de música i ball i el lliurament dels premis literaris.

L’any passat vam viure un Sant Jordi diferent, però tot i estar confinats vam organitzar tallers des de casa i una petita festa literària en la qual vau participar molts i moltes de vosaltres (si voleu podeu rememorar aquest dia visitant els diferents posts publicats sobre el Sant Jordi des de casa en la nostra pàgina web).

Enguany, donada la situació de pandèmia en què encara ens trobem, i per tal de respectar els grups bombolla, hem decidit que no celebrarem únicament la diada de Sant Jordi, sinó que cada departament, dintre de les seves hores lectives, organitzarà una setmana cultural relacionada amb el dia del llibre i de les roses. Com a novetat, enguany, a més a més del tradicional concurs literari organitzat pels departaments de llengües, també proposem a tot l’alumnat d’ESO participar en un concurs que omplirà de color el nostre centre educatiu.

“Obrim la porta a Sant Jordi” consisteix a decorar les portes de les aules amb una temàtica relacionada amb aquesta diada. El dia 21 d’abril totes les portes de les classes hauran d’estar guarnides per tal que el jurat emeti el seu veredicte final. Hi haurà un premi per a cada nivell educatiu i cada membre del grup rebrà un petit obsequi. Els aspectes que es valoraran són els següents: l’originalitat, l’ús de materials reciclats, el fet que tota la porta estigui decorada (i només la porta i el marc), el respecte de la temàtica proposada i el treball en equip. De moment, podeu anar pensant i buscant idees. Escalfeu motors perquè això no ha fet sinó començar. I és que sigui com sigui, no perdrem mai l’esperit de Sant Jordi!