Prestatge amb materials recuperats

A l’optativa de tecnologia de 4t d’ESO hem realitzat una situació d’aprenentatge en què hem construït un prestatge utilitzant materials recuperats. En la seva elaboració cada alumne/a ha hagut de fer un mòdul d’estructura triangulada. Per la seva construcció s’han fet servir unes plantilles dibuixades per l’alumnat, s’han fet càlculs per fer una previsió de material i s’han fet servir eines per unir les peces que formen l’estructura triangulada. Una vegada acabats el mòduls, l’alumnat ha construït un prestatge unint els mòduls estructurals a caixes de cartró recuperades.

Aquest prestatge s’ubicarà a consergeria perquè el personal de consergeria pugui deixar els objectes perduts de l’alumnat.