L’alumnat de 4t d’ESO es gradua

Divendres passat, 14 de juny, vam celebrar la festa de graduació del nostre alumnat de 4t d’ESO al pati de l’institut. L’acte va ser molt entranyable, amb discursos per part de la directora, la coordinadora, els tutors dels grups i el propi alumnat, fotos de grup, llançament de birrets, degustació de pizzes i refrescos oferts per l’AMPA i música.

Nois, noies, esperem que guardeu uns records ben bonics pel vostre pas per l’institut Rafael Casanova i molts triomfs a la vida que teniu pel davant. Fins sempre!

Si voleu veure totes les fotos de l’acte i les diferents orles, cliqueu a sobre de la foto.