Graduació de 4t d’ESO

Dimecres passat, 22 de juny, es va celebrar al pati del nostre institut l’acte de graduació de la promoció 2018-2022. Quantes emocions i amb quina intensitat es van viure! Alumnat, professorat i famílies vam compartir aquest acte tan emotiu sota un sol de justícia.

Amb alguns i algunes alumnes, el comiat ha estat temporal, fins al setembre, mes en què ens retrobarem a les aules i als passadissos. Amb d’altres el comiat tampoc no es definitiu, ja que, tot i haver decidit emprendre nous camis fora del Rafael Casanova. confiem en què ens vinguin a visitar de tant en quant. Us estarem esperant amb els braços ben oberts!

Si voleu veure l’àlbum de fotos d’aquesta celebració, cliqueu aquí.