Certificats B1 i B2 d’anglès

Després d’un any amb moltes dificultats, alguns dels i de les nostres alumnes no han deixat de preparar-se per l’obtenció dels certificats B1 i B2 d’anglès.

La preparació per les proves ha estat amb classes online amb l’Escola Oficial d’Idiomes (EO) i treballant de manera intensiva, però finalment, amb molt d’esforç, l’objectiu s’ha aconseguit. Els cinc alumnes que es van presentar han obtingut els certificats: Mario Romero (B2), Matteo Marrone (B2), Desirée Lara (B2), Edith Dione Ngalame (B2) i Pablo las Heras (B1)

Moltes felicitats nois i noies!