Anem per feina!

L’Ajuntament de Sant Boi participa en els PDC (Programes de Diversificació Curricular) del Departament d’Educació mitjançant la signatura de convenis de col·laboració amb els centres públics i concertats del municipi a fi quel’alumnat de 3r i 4t que ho requereixi pugui assolir els objectius i les competències clau de l’etapa, gràcies a una organització de continguts i matèries del currículum diferent de la que s’estableix amb caràcter general, i amb una metodologia específica i personalitzada. Aquesta adaptació implica que l’alumnat cursi una part del seu horari lectiu en activitats d’àmbit pràctic externes al centre.

Aquest matí, tres dels nostres alumnes, la Paula, la Nohaila i el Daniel, han assistit acompanyats de la nostra coordinadora pedagògica, la Mireia Estrada, a l’acte de cloenda dels PDC, que ha tingut lloc a la biblioteca Rubió i Balaguer. Enhorabona a tots tres per la feina feta!