Super heroines and super heroes in 2n d’ESO!!

Què us semblaria crear una persona que amb els seus super poders i objectius aconseguís ajudar el nostre medi ambient i salvar el nostre món? L’objectiu principal del projecte d’anglès era: “Let’s save our environment!” A partir d’allà, l’alumnat de 2n d’ESO va imaginar i dibuixar les seves fantàstiques propostes. Reciclatge, contaminació, energies sostenibles… tot concentrat en un ésser que podria donar resposta i solució a tants problemes. Així, l’alumnat va utilitzar la seva creativitat i imaginació per somiar amb un món millor si tot fos possible. No és Marvel, però sense dubte és el somni dels i de les nostres adolescents i grans artistes!! Tant debò fos tot tan fàcil, però qui sap, potser, en un futur no gaire llunyà l’alumnat del Institut Rafael Casanova descobreix la gran fòrmula per aconseguir-ho.

NO PAIN, NO GAIN. LET’S DO IT!