Planeta B, finalista al Grífols

Enguany, vam decidir presentar el nostre projecte de Planeta B a la VI Convocatòria dels Premis “ETICA I CIENCIA” de la Fundació Víctor Grífols i Lucas. Avui podem informar-vos que el nostre projecte, juntament amb altres 5 d’altres centre educatius, ha quedat entre els finalistes, amb possibilitats d’accedir a un dels tres premis que s’atorguen.

El proper dia 7 de febrer, a les 18.30 hores, tindrà lloc al CosmoCaixa l’acte d’entrega de premis i es faran públics els noms dels guanyadors. De ben segur hi assistirem, ben orgullosos i orgulloses d’haver portat el nostre projecte tan lluny i de poder compartir-lo amb altres centres educatius. Sense dubte, aquesta és l’empenta definitiva per iniciar els tràmits per esdevenir una escola verda. Enhorabona a tot el professorat i alumnat implicat en el projecte per figurar entre els finalistes i, en definitiva, a tota la comunitat educativa per fer-ho possible.