Assessoria psicològica al teu insti

Imatge de John Hain en Pixabay

A partir del proper divendres dia 13 d’octubre, podrem gaudir al nostre institut d’un nou servei anomenat “Assessoria psicològica al Teu Insti”. L’Ajuntament ens ofereix aquest servei per poder donar resposta a necessitats d’alumnat i professionals respecte a temàtiques que afectin al benestar emocional. Gràcies a ell, els divendres al matí disposarem d’una psicòloga que oferirà una atenció personalitzada en un espai d’escolta, confidencial i gratuït al nostre institut i que es coordinarà amb les orientadores del centre per donar suport en tots aquells aspectes que es considerin necessaris.