Alumnat amb matrícula d’honor

Tot esforç té la seva recompensa. I si no que li diguin als quatre alumnes de 2n de Batxillerat que han obtingut la qualificació de matrícula d’honor: en Daniel Barba, l’Anna González, la Carla González i en Mario Bonilla. I com ho han fet? Amb constància i tenacitat, aconseguint una qualificació mitjana de 9 en el global de totes les assignatures. Aquesta notassa al seu expedient acadèmic, els permetrà, entre altres, gaudir de la matrícula gratuïta per a qualsevol carrera universitària que triïn. Sense dubte un estímul per l’alumnat i un reconeixement oficial del seu mèrit.

Moltíssimes felicitats i màxima admiració per tots quatre!! #orgullcasanova