Jornada de portes obertes de Batxillerat

Aquest dilluns vam realitzar les portes obertes de Batxillerat. Al nostre institut s’ofereix la possibilitat d’estudiar les modalitats del científic, tecnològic, social i humanístic. Professorat, equip directiu i un grup d’alumnes van ensenyar les instal·lacions del centre, explicar el nostre projecte educatiu i resoldre tots els dubtes de les famílies. Des d’aquí moltíssimes gràcies a l’alumnat participant in situ (Lisvely González, Javier Jiménez, Oscar Lisalde i Rares Bogdan) i als que vam fer-ho a través de vídeos (Abel López, Laura Robles, Montse Rebollero, Karen Ortiz, Maria Puga, Ainhoa Vilanova, Jordi Cordo, Ana Sanmillán,  Layla Zinoune, María Guerrero, Jordi Medina, Soraya El Houas). Si us vau perdre aquests últims, visiteu la presentació realitzada pel Departament de Llengües estrangeres i busqueu l’apartat “Testimonis”.