Els treballs de recerca

El treball de recerca és un conjunt d’activitats estructurades i orientades a la investigació que realitza tot l’alumnat de batxillerat amb l’orientació i seguiment del professorat, per tal de consolidar la competència en recerca. Es pot emmarcar dins un àmbit disciplinari, o pot ser interdisciplinari o transversal.

La dedicació horària de l’alumnat és de 70 hores aproximadament i, al nostre centre, es realitza entre finals del primer curs i inicis del segon curs del Batxillerat.

L’exposició oral dels treballs de recerca de l’alumnat de la promoció 2016-2021 va tenir lloc el passat mes de novembre. A hores d’ara l’alumnat que està cursant 1r de Batxillerat ja ha fet la tria del tema i s’estan començant a repartir els diferents treballs entre els departaments per assignar els tutors i tutores que acompanyaran l’alumnat en el procés.

Trobareu més informació sobre els reballs de recerca aquí. I si cliqueu a sobre de la imatge podreu veure un àlbum amb algunes de les fotos de les presentacions dels treballs de recerca d’enguany al nostre institut.