Educació viària

Ahir l’alumnat de 1r de Batxillerat va assistir a una xerrada d’educació viària amb la participació de la policia local, l’Ajuntament de Sant Boi, l’institut Guttmann i els bombers de la Generalitat. Van escoltar en primera persona relats de testimonis d’accidents de circulació. Va ser una experiència dura, emotiva, però necessària per conscienciar el nostre jovent.

“Canvi de marxa” és una activitat educativa impulsada per Mutual de Conductors i que compta amb el suport del Servei Català de Trànsit i del Departament d’Interior. Es va iniciar el 2014 i cada any es fan una trentena de representacions que arriben a uns 13.000 nois i noies de Catalunya.