J.N. Santaeulàlia ha comentat el seu llibre L’absent amb els alumnes de 4t d’ESO.

J.N.Santaeulàlia, àlies Pep Navarro, un dels autors més prolífics de Banyoles, poeta, traductor, assagista i novel·lista, ha vingut al nostre institut a comentar amb els alumnes de 4t d’ESO la seva novel·la L’absent.

Hem estat llegint, treballant i explicant aquesta obra d’intriga, a l’estil dels grans autors americans D.Hammett, R.Chandler, o l’escriptora anglesa A.Christie durant aquest primer trimestre.

A part de respondre les preguntes que l’alumnat s’havia anat fent mentre compreníem el llibre i el seu personatge principal, J.N. Santaeulàlia ha explicat el seu ofici d’escriptor, la seva formació com a lector, quines són les seves fonts d’informació per crear les novel·les, quins interessos literaris tenia quan era de la seva edat, quins interessos literaris té actualment i els ha proposat algunes lectures imprescindibles per a la seva formació.

Abans de marxar, ens ha obsequiat amb algun llibre seu, tant per a la biblioteca de l’institut com per als alumnes.