Tres notícies de Banyoles TV i Ràdio Banyoles sobre la 1a Cursa de la Dona del Pla de l’Estany

En el marc del Servei Comunitari amb Oncolliga dels alumnes de 3r d’ESO col·laborem en l’organització de la Primera Cursa de la Dona del Pla de l’Estany, que tindrà lloc avui diumenge 5 de maig a les 10 del matí. La sortida i arribada serà al Pavelló de Porqueres i el seu recorregut de 5 km, passarà per diferents pobles de la comarca. La cursa es podrà fer a peu o corrent i és apta per a tothom. L’organització compta també amb la col·laboració de l’Ajuntament de Porqueres i el Consell Comarcal del Pla de l’Estany.

En aquests darrers dies Ràdio Banyoles i Banyoles TV han donat moltes notícies de les preparacions de la cursa. Banyoles TV va parlar amb la delegació de Porqueres de Fundació Oncolliga (26/4/2019) i també va fer el seguiment de les inscripcions i característiques de la cursa (29/4/2019), Ràdio Banyoles va parlar també del fet que les inscripcions a la cursa ha superat totes les expectatives, superant les 1.200 (3/5/2019):

La cursa tindrà un recorregut de 5 Km, apte per a tothom, hi col·laboren alumnes de l’Ins Pla de l’Estany i els diners de les inscripcions es destinaran a la Fundació Oncolliga Girona.

La Fundació Oncolliga Girona, amb la col·laboració del Consell Comarcal del Pla de l’Estany i l’Ajuntament de Porqueres, organitzen aquest diumenge la 1a Cursa de la Dona del Pla de l’Estany. L’activitat té caràcter solidari i tots els beneficis es destinaran a ajudar els malalts de càncer i a les seves famílies.