La nostra alumna Abril Prim Masó (2n d’ESO), una de les 18 classificades en els primers llocs de la 41a edició del Premi Coca-Cola de Relat Breu

Aquest dissabte, 9 de juny, van guardonar els 54 finalistes de l’edició d’enguany del Premi Coca-Cola de Relat Breu en català, que ha arribat a la seva 41a edició, amb 1987 alumnes de segon d’ESO de 375 instituts d’arreu de Catalunya.

La cerimònia d’entrega de premis es va celebrar al Gran Teatre de la Xina de Port Aventura. L’Abril forma part del grup de 18 primers classificats que accedeixen a la fase final. Després de rebre els guardons, els alumnes i les seves famílies van poder gaudir d’un espectacle musical i d’una assolellada jornada al parc d’atraccions. 18 altres alumnes de tot Catalunya s’han classificat en el segon lloc i 18 més en el tercer.

Aquest dilluns, 18 de juny, es farà públic el guanyador del concurs en un acte al Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. Des de l’Institut Pla de l’Estany  volem donar l’enhorabona a l’Abril i encoratjar-la a continuar escrivint.

I també li desitgem molta sort per dilluns vinent, quan es coneixerà el guanyador o guanyadora de tot Catalunya!