Alumnes de Batxillerat tecnològic al camp d’aprenentatge de les Obagues, a Juneda

Els alumnes de Batxillerat Tecnològic es troben en un camp d’aprenentatge  de les Obagues, a Juneda (Les Garrigues). Dividits en dos grups observen la inèrcia tèrmica del forn mentre pasten els ingredients per coure diferents tipus de pa. Repassen la biologia de les abelles i s’acosten a visitar-les protegits amb els estris d’apicultor. Fent un tomb amb bicicleta observen els cultius de la zona, calculen la rendibilitat de la plantació i la transformació ocasionada pel canal d’Urgell. Seguint unes pistes fan una descoberta dels elements bioclimàtics en què s’ha construït l’edifici.

juneda1452

juneda1486

junedacam01375

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *