Per al curs escolar 2020-21 tindrem la següent oferta:

• 1 ESO: 4 grups
  • 2 ESO: 4 grups
  • 3 ESO: 5 grups
  • 4 ESO: 4 grups
Grups específics de diversitat

– Aula d’aprenentatge: aula d’atenció individualitzada amb reforç dels hàbits d’estudi i continguts competencials de les àrees instrumentals dirigida a alumnes de 1r, 2n, 3r  i 4t d’ESO.

– Atenció individualitzada amb treball dels hàbits d’estudi i continguts competencials de les àrees instrumentals dirigida a alumnes amb NEE de 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO.

– Projecte Ictineu: dirigit a alumnes de segon cicle d’ESO amb risc d’abandonament prematur dels estudis. Suposa una introducció al món laboral (fan el 40% de les hores en una empresa local). El curs 20-21, a causa de la situació provocada pel COVID19, no s’oferirà aquest agrupament.

– UEC: dirigida a alumnes amb dificultats conductuals. Els matins fan pràctiques (automoció o hostaleria) en entitats col·laboradores. Les tardes vénen al centre a completar els estudis.

– Aula d’Acollida: per a alumnes nouvinvuts que no coneixen la llengua catalana i també per a aquells alumnes que malgrat superar els 24 mesos de presència a Catalunya tenen dificultats amb la llengua catalana.

– SIEI: Aula de Suport Intensiu d’Escolarització Inclusiva adreçada a alumnat de 1r d’ESO amb necessitats educatives especials derivades de limitacions molt significatives, tant en el funcionament intel·lectual com en la conducta adaptativa, els quals requereixen al llarg de tota l’escolaritat mesures i suports intensius per poder relacionar-se, participar i aprendre.

Distribució del Currículum 2020-2021 (hores setmanals)

MATÈRIA
1r ESO
2n ESO