Visita a l’associació de veïns de l’Eixample

El divendres passat, dia 27 d’octubre, una delegació d’alumnes d’Icària vam anar a visitar la presidenta i el vicepresident del Barri de l’Eixample, l’Anna Maria i en Manel. Els vam fer una entrevista per aclarir alguns dubtes que teníem sobre el barri, com ara: els… Llegeix més»

Inauguració de la biblioteca

El passat dimarts 12 de setembre es va inaugurar la biblioteca “Icària”, rebatejada després de la remodelació amb el nom de la que durant més de vint anys n’ha estat l’ànima: Gabriela Gómez, “Gabi”. Ja fa dos cursos que l’espai va ser remodelat gràcies a… Llegeix més»

Boc’n Roll per a un institut més sostenible

Finalment l’alumnat d’Icària ha tirat endavant el projecte de crear un embolcall amb el logo de l’institut per poder oferir a la comunitat educativa. Ells han estat els encarregats de dissenyar-lo, buscar les opcions d’empreses disponibles per fer la comanda, negociar les condicions i fer… Llegeix més»

L’institut s’interessa per la sostenibilitat

L’enquesta  enviada fa un mes per part de l’equip directiu, tot i que va ser elaborada pel projecte Icària, ha aconseguit un total de 500 respostes. Els grups que han col·laborat més han estat 2n, 3r d’ESO i batxillerat; per altra banda, els grups menys… Llegeix més»

Un any més, la UAP a Figueres

La UAP (PAU al revés) fa 15 anys que treballa per difondre els valors de la pau a través de la música i el teatre en els instituts de les comarques gironines. Al llarg d’aquest temps, el projecte educatiu ha produït espectacles, interpretats sempre per… Llegeix més»

Suposada desaparició de l’Ictineu de Monturiol

El 7 de febrer va sorgir un rumor per les xarxes socials que comentava que el museu Marítim de Barcelona volia desefer-se de l’Ictineu, el submarí de Narcís Monturiol. La gent es va alarmar, sobretot la gent de Figueres; demanaven que si no el volien… Llegeix més»

L’alumnat d’Icària en directe a Ràdio Vilafant

El passat divendres 25 de novembre, l’alumnat de Projecte Icària va desplaçar-se fins a Vilafant per a fer la darrera de les sessions d’un taller de ràdio dinamitzat per formadors de COMSOC (Comunicació Social).
A Ràdio Vilafant, i acompanyats per en Damià i l’Ana de COMSOC,… Llegeix més»