Revista Ictinews

El mes de Febrer del 2005 va veure la llum el primer número de la nova revista del centre. Batejada amb el nom d’Ictinews en honor del famós submarí inventat per Narcís Monturiol la publicació pretén ser, des del seu inici, un lloc de participació obert a tota la comunitat educativa: professors, alumnes, pares…

La periodicitat de la revista va ser de dos números per curs escolar al seu origen i des del curs 2007-2008 d’un número anual. Impulsada per un Consell de Redacció format per professors i alumnes, número rere número pretenia millorar la qualitat de les seves pàgines. Després d’un període on, per diverses raons, la revista va deixar de publicar-se, en el curs 2013-2014 se li pretén donar un nou impuls amb la instauració de la figura del Coordinador de Revista i amb la vinculació amb el Parlament Verd, que representa la veu de tot l’alumnat del centre com a assemblea de delegats. Així, a finals de juny del 2014 apareix la nova versió digital d’Ictinews. El juny del 2016 es dóna un nou toc a la revista i es crea un nou disseny de blog digital que enllaça amb el blog ja existent de l’optativa de revista de 3r d’ESO.