Organització del centre

Política de qualitat

La política de qualitat de l’INS Narcís Monturiol ha de permetre complir amb la missió del centre, assolir la nostra visió i difondre els valors que defensem. Amb el desig de satisfer les necessitats de tota la comunitat educativa, el centre té implantat un model de gestió per processos i el model d’excel·lència e2cat.

El compromís amb la qualitat ha de servir per aconseguir la millora contínua en la qualitat de l’ensenyament i per complir amb tots els requisits legals i reglamentaris. Per fer un correcte seguiment d’aquests objectius, el centre es basa en l’avaluació dels resultats i dels indicadors dels diferents processos.

Tota la comunitat educativa és partícip del compromís amb la qualitat i la direcció s’encarregarà de dotar dels mitjans necessaris.

Objectius del SGQ

D’acord amb la política de la qualitat de l’INS Narcís Monturiol i el seu compromís per a la millora contínua, la direcció estableix uns objectius de qualitat anuals per a tot l’Institut.

Aquests objectius són proposats per l’Equip directiu i el coordinador de qualitat de l’institut. Es presenten en el Claustre de professors que actua com a òrgan consultiu i s’aproven per Consell Escolar, quedant recollits a la Programació General Anual (PGA).

Plantejament institucional: Missió, Valors i Visió

Missió
  • La missió de l’Institut Narcís Monturiol és aconseguir la formació integral del nostre alumnat, oferint un servei educatiu públic de qualitat basat en el foment de l’esforç, l’exigència i la recerca de l’excel·lència.
Valors
  • Centre acollidor, que atengui la diversitat del seu alumnat considerant-la una riquesa.
  • Centre col·laborador i obert a l’entorn.
  • Centre que prioritza les persones i les relacions entre elles.
  • Centre que valora el treball en equip, cooperatiu.
  • Centre que valora la conscienciació ecològica i la gestió mediambiental.
Visió
  • Ser coneguts i reconeguts per la ciutat de Figueres com a  centre de qualitat.
  • Donar resposta a les necessitats educatives de l’alumnat millorant-ne el seu nivell competencial.
  • Incorporar de manera gradual les noves tecnologies com una eina de treball pedagògicament enriquidora entre la totalitat del professorat i l’alumnat.
  • Ser el centre de Formació Professional de referència a la nostra comarca, preparat per incorporar nous cicles formatius de Grau Mitjà i Superior.
  • Treballar en la qualitat i millora contínua a la recerca de l’excel·lència educativa.

DOCUMENTACIÓ ESTRATÈGICA DE CENTRE