XXVa Trobada de corals d’ESO a Cervera!

Alguns alumnes de l’Institut Montbui que participen a la coral del centre van participar a la XXVa Trobada de corals d’Educació secundària que aquest any es va celebrar al Teatre de la Passió de Cervera el dia 9 de maig. Allà es van aplagar en dos torns al voltant de cinc mil cantaires de Catalunya per a cantar junts quatre cançons a dues veus: Heal the world de M. Jackson, Quan tot s’enlaire de Txarango, Els segadors i el Cant de Trobada que va compondre especialment per a aquesta ocasió Constantí Sotelo, el fundador d’aquesta iniciativa ja fa vint-i-cinc anys. Als cantaires els acompanyava una orquestra del Conservatori de música de Cervera i de Lleida sota la direcció de Daniel Mestre i del mateix Constantí Sotelo.

Després de molts assajos a l’aula, els alumnes van poder gaudir en germanor i compartir la vivència de cantar junts units per la música. Una experiència inoblidable!