Sortida Igualada Medieval i Moderna (29 de febrer)

Benvolgudes famílies,

L’alumnat d’Aula d’Acollida durà a terme una sortida el proper dijous, 29 de febrer. El propòsit serà el de descobrir els orígens de la Igualada Medieval i el seu desenvolupament urbà al llarg de la història.

Aquesta activitat està plantejada, de manera cooperativa, amb l’Aula d’Acollida de l’Institut Pere Vives d’Igualada. En conseqüència, l’alumnat dels nostres instituts podran compartir una agradable experiència descobrint la nostra història i fent noves amistats.

El recorregut planificat per aquesta sortida ens portarà per la Font de la Carota, el Barri del Rec, la Plaça de la Creu, la Plaça de l’Ajuntament, la Plaça Pius XII i les antigues muralles medievals d’Igualada.