Preinscripció PFI curs 2023-24

Dimarts dia 2 de maig s’obre el termini de preinscripció al Programa de Formació i Inserció (PFI) d’Auxiliar d’activitats d’oficina i en serveis administratius generals de l’Institut Montbui. Les preinscripcions es podran formalitzar fins divendres dia 12 de maig de manera presencial a l’institut, amb el suport i l’atenció del personal del centre. Caldrà demanar cita prèvia per internet en l’apartat de PFI del web del centre, seguint aquest enllaç:

Les persones interessades han de tenir entre 16 i 21 anys i no haver acreditat l’ESO. Aquesta formació té un curs de durada i començaran el mes de setembre, fins al juny del 2023. En l’apartat de preinscripció del PFI del web de l’institut es detalla el procediment que cal seguir per fer el tràmit i s’enumeren els documents que s’han de presentar. En el curs de serveis administratius, l’alumnat té l’oportunitat d’aprendre tècniques administratives bàsiques d’oficina, arxiu i comunicació, ofimàtica, així com formació bàsica en prevenció de riscos laborals. El curs inclou formació pràctica en centres de treball, concretament 180 hores de pràctiques.

En finalitzar el PFI, els alumnes obtenen una certificació de la formació rebuda i de les competències professionals adquirides. A més, tenen la possibilitat de continuar la seva formació en un cicle formatiu de grau mitjà.

Coordinació PFI