Portes obertes 2022-2023 – Informació i reserves

Enguany, el procés de portes obertes del centre retorna al format d’abans de la pandèmia, obrint les portes del centre a tot l’alumnat de 6é de primària dels centres escolars del municipi i a totes les famílies que ens vulguin visitar. Per això, organitzem les visites presencials complint les diverses mesures sanitàries preventives i d’organització que el Departament d’Educació ha dictat.

• Visites presencials al centre

Per aquelles famílies que vulguin conèixer en viu el centre i el seu equip directiu i representants del professorat, organitzem visites presencials el dissabte dia 5 de març de 10:00 a 13:00h. La visita consistirà en una xerrada inicial explicativa dels estudis per part de l’equip directiu i posteriorment una visita a les instal·lacions del centre. L’ús de mascareta és obligatori en tot moment i l’accés al centre es realitzarà pel carrer Lope de Vega (costat del Mercadona) en el següent horari:

Número de grup Hora trobada al centre Estudis
Grup 1 10:00h ESO
Grup 2 11:00h BTX
Grup 3 11:30h PFI

Aquestes visites es realitzaran complint les mesures sanitàries i d’organització que el Departament d’Educació ha marcat i enguany no hi ha limitació del nombre de membres de la família per assistir a la visita, però us recordem que la jornada del dissabte 5 de març està pensada sobretot cara als adults (els nens i nenes que estudien a un centre del municipi ja visitaran el centre dimarts 1 de març a la tarda amb l’escola).

Per tal d’assistir-hi és obligatori reservar cita prèvia electrònica!

Per demanar cita prèvia, clica sobre l’opció següent (segons els estudis en què estiguis interessat), clica sobre reserva, busca el dissabte 5 de març al calendari i selecciona una de les cites segons l’hora desitjada. Deixa la informació que es demana, i a Observacions indicar el número d’adults i nens que assistireu:

CITA PRÈVIA ESO CITA PRÈVIA BATXILLERAT I PFI

Clica a la imatge o aquí

Recorda, ESO a les 10:00h Recorda BTX a les 11:00 i PFI a les 11:30

L’accés al centre aquest dia es realitzarà per la porta del carrer del carrer Lope de Vega (Mercadona).

Fent clic a aquest enllaç podreu accedir a la notícia de l’Ajuntament sobre les portes obertes als centres de la vil·la i el programa “Fes més escola”.