Obert el període de beques de l’Ajuntament

Fins el dia 20 de juliol es poden demanar els ajuts per fer front a les despeses econòmiques d’escolarització, que a l’Educació Secundària pot ser una ajuda per l’adquisició del Chromebook o pels llibres (tant digitals com en paper).

La sol·licitud d’aquesta beca es podrà tramitar preferentment de forma telemàtica a través del web de l’Ajuntament, o també amb cita prèvia trucant al telèfon 93 804 09 09.

Poden ser beneficiàries de les subvencions les famílies que compleixin els següents requisits:

• Estar empadronats en el municipi de Santa Margarida de Montbui ( tant el pare, la mare i el/a fill/a com en el cas de famílies monoparentals el pare o la mare i el/a fill/a ).

• L’alumne pel qual es sol·licita l’ajut estigui matriculat en un centre educatiu de Sta. Margarida de Montbui el curs escolar al qual es refereix la convocatòria.

• Estar inscrits al programa de reutilització de llibres de text del Centre Escolar (INS Montbui ho compleix)

• Tenir una renda per càpita neta mensual no superior a la definida per la Llei de pressupostos de la Generalitat de Catalunya per a l’exercici anterior al de la convocatòria en relació amb l’indicador de renda de suficiència de Catalunya (569,12 euros mensuals) en aquest cas multiplicada per 1,2 (682,94€). Comprovar els límits al mateix web de l’Ajuntament

• No ser titular en règim de propietat o copropietat de més d’un habitatge.

• No percebre cap altre ajut provinent d’altres administracions públiques que cobreixin totalment el cost de l’activitat o servei.

Pot fer el tràmit al web següent: http://www.montbui.cat/lajuntament/informacio-oficial/sollicitud-dajut-economic-per-a-les-despeses-descolaritzacio-curs-2020-2021/

Documentació Pressupost per sol·licitar la beca

Per tal de sol·licitar la beca, si necessiteu documentació sobre el pressupost, podeu aportar la documentació següent: