L’Institut Montbui participa en la 1a edició de l’Anoia Tast-Tech

El passat dissabte 15 d’octubre, al Museu de la Pell d’Igualada, va tenir lloc la primera edició de l’Anoia Tast-Tech. Una jornada per apropar la tecnologia i el sector de les TIC a infants i joves.

Durant el matí van tenir lloc diversos tallers de robòtica, demostracions d’experiències educatives, espai de projectes empresarials, la conferència : robòtica al joc, a l’ensenyament i a la investigació a càrrec de Francesc Sabaté Domènech i mini xerrades.

L’Institut Montbui va participar en l’apartat de projectes educatius presentant diversos projectes tecnològics de robòtica realitzats amb Arduino. Els alumnes Emma Farré, Natàlia Compte, Sergio Pérez, Iván Puga i Raúl Salgado van ser els encarregats de presentar els seus projectes i respondre els dubtes de petits i grans.

En l’apartat de mini xerrades diverses entitats relacionades amb la tecnologia  van presentar la seva tasca empresarial. En aquest espai , l’Institut Montbui va poder participar també presentant el treball de recerca de 2n de Batxillerat de l’alumne Sergio Pérez, “La domòtica ”. En aquesta mini xerrada ens va explicar com a construït una maqueta d’un habitatge domòtic amb una placa Arduino que mitjançant una connexió Bluetooth i una App dissenyada per ell mateix pot controlar diversos sensors mitjançant un dispositiu mòbil o tauleta.

Us deixem unes imatges de la jornada.

foto-tast-tech  anoia-tast-tech2 anoia-tast-tech3