Intercanvi INS Montbui amb l´escola alemanya de Norf

Aquest divendres hem fet el tancament de l´ intercanvi anual amb l´escola de Norf amb tretze alumnes de 1r i 2n de Batxillerat. Hem realitzat tasques de coneixement de l´entorn: gincanes a Igualada i Montbui, on ens va rebre l’alcalde i va donar un petit obsequi als alumnes de l’intercanvi i cedint l’espai de Montàgora per veure la pel.lícula ” El dictador”. També s´han portat a terme activitats de descoberta de la nostra cultura : Taboo sobre elements típics de la cultura catalana al taller d’anglès,  taller de català sobre la llengua catalana, orígens i comparació amb altres, feta per la Txell Bernaus, i taller de zumba, organitzat pel Lluís Amat i els alumnes de batxillerat Ruth Reymundi i Jasmina Egea. Divendres també vàrem assistir a un assaig dels Moixiganguers, on vam participar a la pinya. foto-intercanvi-reduids-2Per tal de conèixer el nostre sistema educatiu, els alumnes d’ intercanvi, van assistir un matí amb els nostres alumnes a les aules de l´institut i van veure el funcionament de les classes.

D´altra banda s´han fet excursions a la Tossa, on van fer una visita guiada i a Barcelona per visitar el Parc Güell, La Sagrada Família i l´Eixample amb explicacions de la Montserrat Costa. L ‘ altre sortida va ser a Sant Sadurní,  a les Caves Freixenet, la ciutat de Sitges i l’ última al BCN Railhome d’ Igualada. Per part dels pares, es va muntar un sopar de comiat per a tots els participants de l’intercanvi.

Vull agrair l´esforç fet per tothom, professorat, Ajuntament de Montbui, pares i alumnes i dir-vos que ja comencem a treballar pel proper intercanvi.

Coordinadors intercanvi alemanya: Xavi Gumà i Mª Mercè Gabarró