L’Institut Montbui al III Simposi XESC (Escola Verda)

El passat 10 de març es va celebrar a Manresa el III Simposi d’Escoles Verdes de Catalunya, amb la participació del nostre centre. Es va presentar una ponència, acompanyada d’un pòster, on vam exposar la campanya “Jo fruitejo” que estem fent per a motivar a menjar fruita per esmorzar, dins de l’ODS 3 i 12 (Salut i Consum Responsables) i que podeu veure fent clic aquí. La nostra coordinadora d’EV (Mercè Cartañà) es va fer càrrec de la presentació i l’assistència a tots els actes del simposi, fins al vespre del primer dia, en representació del nostre centre.

L’organització de la XESC (Xarxa d’Escoles Verdes de Catalunya) ha publicat un article de la diada (que podeu llegir fent clic aquí) i també han editat un videoresum que podeu veure a continuació:

En vam treure idees i vam compartir vivències que ens van esperonar a continuar la nostra tasca de treballar per ser una Escola Sostenible, amb tots els ets i uts.

Mercè Cartañà