L’institut engega una campanya per incentivar els esmorzars saludables

Incentivar els esmorzars saludables, complementant la menja de l’entrepà amb fruita. Aquest és l’objectiu de la campanya impulsada des de l’Escola Verda i que s’ha posat en marxa recentment a l’institut. D’aquesta manera, cada dimecres, durant els dos patis, hi ha instal·lats uns contenidors específics per a recollir les restes orgàniques, les quals es porten a la compostadora de l’hort, per part del voluntariat.

La campanya es complementa, a més, amb una paradeta de venda de fruita -també cada dimecres, al pati- que compta amb la col·laboració d’alguns alumnes de 4t d’ESO i 2n de batxillerat, amb l’objectiu de recaptar diners per la festa de la graduació al final del curs.

Alumnat de 4t d’ESO en la paradeta de fruita d’aquest dimecres 6 de març, al pati.

Despertar consciències saludables

Des de l’Escola Verda deixen clar l’objectiu de la campanya: que “es prengui consciència que menjar snaks i altres productes similars no és saludable”, tot recordant que així es col·labora a a assolir l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible 3 (ODS), ‘Salut i benestar’. En aquest sentit, animen a l’alumnat a fer aquests esmorzars saludables i a col·laborar.

En aquesta campanya hi participen 12 alumnes voluntaris de diferents nivells que han informat sobre aquestes acccions passant per les classes i penjant cartells.