El mur de la Gratitud

La fundació Althaia agraeix la participació de l’INS Montbui.

Al principi del confinament provocat per la crisi del COVID 19, la Fundació Althaia va convidar a tothom a participar del seu programa “Posem-hi paraules” amb la crida a fer arribar paraules de suport i escalf per als seus pacients i professionals. Des de la coordinació del servei comunitari de l’institut es va convidar als alumnes de 4t d’ESO a fer una aportació (un vídeo, un mural, un vers…) per unir-nos a la campanya. El nostre alumnat, com tantes altres vegades, va donar una resposta molt positiva i empàtica a la situació i va fer arribar diferents materials a aquesta fundació. Aquesta setmana s’ha donat per finalitzada aquesta iniciativa i la fundació Althaia ha volgut respondre aquest suport fent un mural amb el nom de tots els centres participants a la seva pàgina web. Podeu trobar aquest mural i les aportacions de diferents centres educatius del nostre país clicant a sobre el mur:

Volem donar un missatge d’ànim a tothom i us animem a participar, a nivell particular o familiar, d’aquest tipus d’iniciatives.

Gràcies!