Beques d’escolarització curs 23-24

De l’1 al 20 de juny s’obre el període per sol·licitar les beques d’escolarització que ofereix l’Ajuntament de Santa Margarida de Montbui.

En aquest enllaç trobareu el document a on s’indica la quota de material per al nostre Institut per al curs 2023/24

Podeu trobar els ajuts subvencionables i els requisits per optar a les beques en el cartell que reproduïm a continuació. Podeu fer el tràmit de forma telemàtica des de la web de l’ajuntament (enllaç) o presencialment, sempre que es demani cita al telèfon 93 804 09 09.

Comunicació