Concert Sons de Festa Major

El proper dimarts 6 de juny, dintre de la Setmana de les Arts organitzada per l’Ajuntament de Santa Margarida de Montbui (més informació en aquest enllaç), tindrà lloc el concert Sons de Festa Major, un espectacle que comptarà amb la participació de l’alumnat de 6è dels diferents centres de primària de la vila i també dels diferents grups corals i orquestres de l’Institut.

L’espectacle, obert a les famílies, començarà a les 11:30 h. a la Sala gran del Mont-Àgora, i es preveu una duració aproximada d’una hora.

Per part del centre participaran l’Orquestra de corda de 1r d’ESO, l’Orquestra de vent de 2n i 3r d’ESO i la Coral del centre, formada per alumnat de tots els nivells.

Us deixem el cartell promocional amb la resta d’actes d’aquesta Setmana de les Arts 22-23.

Comunicació