8M: Les heroïnes quotidianes

L’alumnat de tercer d’ESO E ha entrevistat, aquest dimarts 12 i dimecres 13 de març, a set dones de Santa Margarida de Montbui. L’objectiu de l’activitat ha estat doble: treballar de forma pràctica el gènere periodístic de l’entrevista, a l’assignatura de Llengua Castellana i Literatura, i vincular-la amb el 8M, per visibilitzar i posar de relleu la tasca que han dut i duen a terme dones de diverses edats i sectors professionals del nostre municipi.

Les dones entrevistades han estat:

Lluïsa Bravo, activista social (Fatiha El Beghdadi i Joan Solé)

Montse Farjado, alumna de segon de Batxillerat de l’INS Montbui i jugadora d’esquaix (Amin El Jouhari i Paula Torres)

Noelia Garcia, periodista de La Veu de l’Anoia (Galia Farhan i Aleix Pastor)

Estefanía Grado, responsable d’un establiment d’estètica (Nil Martínez i Lidia Pérez): entrevista realitzada a l’establiment.

Èrika Mancebo, tècnica de cultura, joventut i festes de l’Ajuntament de Montbui (Ana Salado i Alex Vitoria)

Maria Salazar, presidenta de la Unió d’Establiments de Montbui (Hugo Muñoz i Desiré Polo)

Teresa Mascó, antiga professora de català de l’INS Montbui (Ona Bru i Quim Lope)

Després de les vacances de setmana santa podreu veure publicades al web el text definitiu de les entrevistes que ha realitzat cada parella d’alumnes.