Voleu veure com va acabar el primer trimestre?

A continuació, us mostrem algunes imatges del que vam viure l’últim dia del trimestre passat, abans de marxar de vacances. El matí va transcórrer alegre i carregat d’activitats que es van dur a terme a diferents espais del centre i de fora. Veureu que cada curs va fer les seves.

Sortida a Tous amb l’alumnat de 1r d’ESO

Els alumnes de 1r d’ESO es van desplaçar fins al poble de Tous, on van poder fer una sèrie d’activitats organitzades per la companyia del Teatre Nu, un col·lectiu de professionals de l’art escènic amb vint anys de trajectòria que produeixen i fan girar les seves pròpies creacions.

Els alumnes van poder visitar la casa del Teatre Nu, on van veure l’obra de teatre La senyora de Tous, un espectacle basat en la llegenda més coneguda del poble. També van fer una visita guiada per la població, un taller de construcció d’històries i un d’expressió corporal.

Tot i que el dia es va despertar plujós i ennuvolat, els alumnes s’ho van passar d’allò més bé i van viure una experiència teatral inoblidable.

Vet aquí una galeria d’imatges!

Espectacle a la sala d’actes del Mont-Àgora amb els alumnes de 3r i de 4t d’ESO

El Mont-Àgora va rebre els alumnes de 3r i de 4t d’ESO, els quals van dur a terme diferents actuacions musicals. Així, el grup de corda ens va delectar amb la seva música instrumental, la coral va animar l’ambient amb un repertori ben animat i nadalenc, el grup de percussió va picar fort i amb ganes els seus instruments i un grup de ballarines van fer alguns balls de hip-hop.

Sessions de tutoria i xerrades per als alumnes de 4t d’ESO, 1r i 2n de batxillerat

Els alumnes de 4t d’ESO, 1r i 2n de batxillerat van rebre diferents xerrades durant el matí del dia 20 de desembre, com la de SOS Racisme, una xerrada sobre l’acohol o sobre el fet d’estudiar a universitats europees.