L’actor Jordi Vidal visita el Montbui i transmet el seu art a l’alumnat de Teatre

Una vintena d’alumnes de 2n d’ESO del projecte de Teatre van gaudir el dimarts dia 17 de desembre d’un taller d’expressió que va dur a terme l’actor Jordi Vidal, en el marc de les activitats que organitza el programa FlipArt. Un programa que té la finalitat d’incentivar i apropar les arts entre els joves.

Jordi Vidal, actor i cantant nascut a Barcelona, compta amb una trajectòria artística de vint-i-cinc anys. És llicenciat en Art Dramàtic per l’Institut del Teatre i va debutar professionalment amb divuit anys fent de tenor còmic en sarsueles, i amb vint-i-dos s’estrena al Teatre Nacional de Catalunya. Tot seguit encadena una sèrie de muntatges de diferents disciplines i formats sota la direcció́ de grans directors de l’escena catalana. També ha participat en diversos espectacles amb la companyia Comediants, ha protagonitzat diversos espectacles musicals i ha participat a diverses sèries de televisió com La Riera, Por H o por B, Mira lo que has hecho, Polseres vermellesi Kubala, Moreno i Manchón.

La visita va durar gairebé dues hores i els alumnes s’ho van passar d’allò més bé. L’actor havia preparat exercicis d’expressió teatral i musical que van fer molt dinàmica i divertida la sessió. A més, a la part final, els alumnes que ho van demanar, van tenir l’oportunitat de cantar una cançó o de fer un ball.