Visita a Ràdio Igualada i als actes de Sant Antoni

El dia 17 de gener, Sant Antoni, els alumnes de comunicació de 3r d’ESO vam fer una visita molt interessant a Ràdio Igualada. Vam sortir de l’Institut a les 9 h i vam arribar allà aproximadament a les 10 h.

En Jordi, que va ser el nostre guia durant la visita, ens va acollir de meravella i ens va permetre veure el funcionament de la ràdio en directe.

Ens van explicar com funciona la sala de control des d’on es controla el temps, els volums, les falques, etc. També ens van explicar el funcionament de la ràdio i les persones que hi treballen. Així, ens va parlar de com es distribueixen la feina, quan treballen i en què consisteixen les seves tasques. També vam parlar d’audiència i de quines notícies n’han tingut més a Ràdio Igualada. Molt interessant tot plegat.

En sortir de la ràdio vam anar a la plaça de l’Ajuntament d’Igualada per veure la celebració de la festa dels banderers dels Traginers d’Igualada que se celebra habitualment per Sant Antoni. Vam veure el ball de bastons dançat pels Bastoners d’Igualada, la Banda de Música d’Igualada i els Trabucaires d’Igualada. A més, dins l’Esglèsia de Santa Maria vam sentir la coral Schola Cantorum.

Com que l’objectiu final era fer un reportatge de la jornada, vam poder fer una entrevista a diferents membres dels grups participants a la festa.

A les 13.30 h, després d’un matí més que enriquidor, vam arribar a l’Institut.

Alumnes del projecte de Comunicació (3r d’ESO)