Visita a INOXFIL

El passat dimecres 20 de març, els alumnes de la matèria d’economia de l’empresa, vam visitar INOXFIL, una empresa del grup ACERINOX i amb seu a Igualada, l’activitat principal de la qual és l’elaboració de fil d’acer inoxidable de diferents grossors i acabats.

L’objectiu principal de la visita era que els alumnes veiessin el procés de fabricació d’un producte, des de la compra de matèria primera fins a l’elaboració i venda del producte acabat, contingut que forma part de la programació de la matèria al primer curs de batxillerat.

A l’arribar a l’empresa, el Joan Sańchez, responsable del departament tècnic, ens va fer una breu explicació de la mateixa, ens va parlar d’objectius estratègics, organigrama, processos generadors de valors i d’altres de suport, aplicacions del producte acabat… Seguidament, ens van dividir en 2 grups, per passar a fer la visita a les instal·lacions de l’empresa,  on tant el Joan com el seu company, el Crhis Waeyaert, van ser molt didàctics a l’hora d’explicar-nos tot el procés d’elaboració del fil d’acer, així com totes les activitats complementàries, I+D, verificació de la qualitat del producte, etc.

Va ser una activitat molt profitosa, gràcies!!!