Viatge Final de curs 4t ESO

La setmana del 19 de juny l’alumnat de 4t d’ESO ha fet el seu viatge de fi de curs a la Costa Brava. El primer dia, dilluns19, vam anar directament a Roses, a on vam gaudir d’un matí ple d’activitats aquàtiques: kayak, paddle surf… i tot seguit ens vam dirigir a l’hotel Xon’s d’Empuriabrava, per ocupar les habitacions i passar la resta del dia a la platja jugant a futbol.

Dimarts 20 vam fer una petita travessia en vaixell fins a Cadaqués, considerada la població més bonica de la costa catalana. Allà vam passejar pels seus carrers i les seves bucòliques cales, de les que vam gaudir amb un bany a mitja tarda. Després vam tancar la tarda a la piscina de l’hotel, i a la nit una passejada per la platja d’Empuriabrava i a dormir.

El darrer dia vam tornar a Roses, per fer encara més activitats aquàtiques, com el windsurf i la vela. I ja a la tarda, després de dinar, vam enfilar la tornada cap a Santa Margarida. Han sigut tres meravellosos dies plens d’aventures a cavall d’Empuriabrava, Roses i Cadaqués.