Celebrem el Dia Mundial del Medi Ambient

El passat dia 9 de juny, darrer dia de classes lectives, vam celebrar el dia mundial del medi ambient. El dia pròpiament és el 5 de juny, però vam creure adient traslladar-ho al divendres dia 9, a darrera hora. Tot el centre hi va participar: començant per l’equip impulsor de professors, amb la preuada col·laboració de la Núria Martí, que es va fer càrrec d’organitzar i dibuixar la performance al pati, fins a un grup d’11 mares voluntàries que ens van preparar brotxetes de fruita per a tots plegats, passat per tots els voluntaris d’Escola Verda de 4t i batxillerat.

El dibuix de la performance vol simbolitzar: “l’institut Montbui estima el Medi Ambient” Un cop fet, vam fer l’acte simbòlic de plantar una alzina al pati i després, les mares i els voluntaris de 4t i 1r de batxillerat van ajudar en l’organització de tot plegat.

Tos vam quedar satisfets de com va anar la celebració, del companyerisme… des de coordinació d’Escola Verda agraïm profundament a tothom les ganes, la voluntat i la feina que ha fet possible aquesta celebració i també a l’equip directiu per proporcionar-nos la logística.

Mercè Cartaña