Vaga de professorat i alumnat (29 i 30 de març)

Benvolgudes famílies,

Us informem que els sindicats d’ensenyament USTEC, CCOO, Intersidical, Aspepc-Sps, UGT, CGT, USOC han convocat una vaga per als dies 29 i 30 de març de 2022

Durant les hores de classe en les quals el professorat estigui exercint el seu dret a vaga, l’alumnat estarà vigilat, però no farà classe.

L’activitat lectiva dels docents que no s’acullin al dret de vaga es farà sempre que els serveis mínims estiguin coberts.

Us informem també que l’alumnat de 3r, 4t i 1r de batxillerat, complint normativa i terminis del centre, ha demanat realitzar la vaga convocada per diferents sindicats de professors i el sindicat d’estudiants els mateixos dies 29 i 30  de març. Recordem doncs que l’alumnat que s’adhereixi a la vaga i no vingui al centre ha de justificar-ho, i per tant les famílies que estigueu d’acord amb el fet que els vostres fills exerceixin el dret a vaga cal que ompliu el justificant que l’alumnat trobarà imprès a la consergeria del centre o que podeu descarregar en aquest enllaç.

En cap cas pot acollir-se al dret de vaga l’alumnat de 1r i 2n d’ESO.

Atentament,

Equip directiu