Teatre: Aigües encantades (2n Batx)

El passat dilluns 14 de novembre l’alumnat de 2n de Batxillerat va visitar el Teatre Ateneu d’Igualada per gaudir de l’obra Aigües Encantades, de Joan Puig i Ferreter.

La funció és un retrat de l’època modernista, una reflexió de la discordança entre el camp i la ciutat, una lluita entre els ideals moderns del moment vers els sectors més tradicionalistes. En aquesta adaptació, a càrrec d’en Frederic Roda, s’han destriat aquelles parts més principals, sense deixar de banda els missatges de crítica social que l’autor va voler posar en evidència.

Després de l’actuació l’alumnat va poder participar en un col·loqui amb els actors, que els hi va permetre entendre encara més aquesta obra que han llegit a classe aquest primer trimestre.

Llúcia Saurí