Visita a l’Escola del Mar de Sitges (1r d’ESO)

Els passats dies 9 i 10 de novembre, l’alumnat de 1r d’ESO va fer una sortida al Centre d’Estudis Marins de Sitges, emmarcada en l’assignatura de ciències naturals, per tal de conèixer millor l’ecosistema i la biodiversitat marina.

L’activitat va consistir, per una banda, en una recollida d’animals i plantes marins a peu de platja, tant vius com morts, per prendre consciència de la gran quantitat d’espècies que podem trobar a la mar.

A continuació, l’alumnat va visitar les instal·lacions del CEM. Allà, van fer un viatge simulat en submarí per visitar els boscos de posidònia i després, al laboratori, on van veure diverses espècies marines, van atendre les explicacions dels dinamitzadors sobre la importància de tenir cura dels ecosistemes marins i de les conseqüències de no respectar-ne la biodiversitat.

Us deixem un petit recull fotogràfic de la visita.

Quim Sanz