Sortida de ciències naturals de 1r d’ESO A, C i E a Manresa

El divendres, 31 de gener, els alumnes de 1r ESO A, C i E anirem a Manresa a realitzar dues activitats programades dins de la matèria de ciències naturals. Visitarem el Museu de Geologia Valentí Masachs i farem un taller al Centre de l’Aigua. El programa de la sortida és el següent:

8:00 Entrada a l’Institut i cada grup anirà a la seva classe, on passarem llista i anirem cap a l’autobús.

9:00 Arribada a Manresa i inici de les activitats:

1r ESO A 1r ESO C 1r ESO E

Centre de l’Aigua

Centre de l’aigua

Centre de l’Aigua

12:00-13:15

14:30 Arribada a l’institut i anada cap a casa.

Cal portar esmorzar, carpeta, fulls, estoig i, en cas que es prevegi pluja, paraigües o impermeable.

Preu: 9 €

Data límit per entregar el comprovant de pagament a les professores responsables de la sortida (Mercè Cartanyà i Marta Rancaño): Divendres, 24 de gener. També es pot enviar el comprovant de pagament, dins d’aquest termini, a l’adreça electrònica ciencies@imontbui.org

FORMES DE PAGAMENT

1a) Fent una transferència al compte de l’Institut al BBVA:

ES26 0182 2006 1602 0014 3297

Indicant al concepte el nom de l’alumne i el nom de la sortida “Manresa”

S’estalvia la seva impressió en paper.

2a) Fent un ingrés en efectiu a qualsevol caixer del BBVA seguint els següents passos:

1. Triar Accedir sense targeta/llibreta.
  2. Triar Operació sense targeta/llibreta.
  3. Triar Ingressar diners.
  4. Escriure el número de compte de l’Institut: ES26 0182 2006 1602 0014 3297
  5. Escriure el beneficiari: INS MONTBUI.
  6. Escriure el concepte: nom de l’alumne  i el nom de la sortida “Manresa”
  7. Ingressar el bitllet o bitllets a la finestreta que s’il·lumina en verd.
  8. Triar l’opció que correspongui: Ingressar-ho tot o Ingressar un altre import. Si els bitllets ingressats coincideixen amb l’import que es vol pagar seria la primera opció, si no és així s’ha de triar la segona opció i després posar l’import que volem pagar.
  9. Recollir el canvi, si és el cas.
  10. Triar Rebut com a comprovant del pagament. Es pot escollir “Imprimir” i portar-lo al centre o bé escollir “Correu electrònic” i enviar-lo directament al correu electrònic ciencies@imontbui.org.

Observacions:

• Els empleats del banc us ajudaran, si ho demaneu.
  • No es poden ingressar monedes.
  • El canvi sempre és en monedes i fins un màxim de 10 euros.

Aquest document també es troba al web del centre http://agora.xtec.cat/iesmontbui , a l’apartat de “Comunicats”.